malas + maaf

Hello .. lama da aku x post dlm blog ni .. bkn apa ..

ble nak tulis , bz sgt , xde masa nak tulis ..
bile x bz , malas la pulak nak tulis ..

so mlm ni nak merajinkan diri skit menulis .. haha
hmmm ... skrang tgh cuti raya haji .. dah nak abis pun .. sok da ahad .. ptg nak kene blk kolej da ..

Raya aku ??
hmm .. xde byk beza pun .. raya kt KL .. nak feel pe .. bgn awal .. pegi semayang raya ( pau baju angah , lupe bwk blk baju melayu ) , x tgk lembu pun trus blk lepas khutbah .. mkn .. ( part ni je yg nmpak len sbb byk makanan standard hari raya , rendang , ketupat , dll ) .. paksu dtg sekeluarga .. lepak jap .. pastu keluar merayau pkul 11 lbih .. hari panas gle .. wktu dok merayau tgk pesal gle kosong bandar .. laaa .. aku lupe ari jumaat .. orng pegi smayang jumaat .. alkisah satu ari aku ponteng smayang jumaat .. blk umah .. ujan .. tdola apa lg .. bgn .. bkak laptop .. chatting smpai mlm .. tdo .. n itula hari raya aidiladha aku ... don't tell me .. it's pathetic .. tp apa leh bwat .. xde mood gle nak beraya2 ni .. so .. smpan taun depan jela mnx2 ada mood .. yg penting .. esok blk KMB .. n ..

Assignment pe x sentuh lg !! haha .. gile kental .. soo .. aku nak g wat hw .. err .. kot .. haha ..


maafkan saya puan surinam !! saya da attempt :D